creepshow.blogg.se

Jag är en person som kommer skriva om vad som händer varje dag i mitt liv.

ANTI KISSIE

Kategori: Allmänt

KOLLA på kissie då när hon var yngre man tror knappt det är hon
 
och kolla på henne nu hon ser ut som en fucking gamling med all smink
Hoppas kissie jäveln ser denna inlägg och förstår att hon är en patetisk idiot som tror sig värsta bajskorv.
Hon påminner mig om häxor kanske hennes släkt är häxor. Och kolla hennes näsa plastik opererat och hela hon är fejk. Hon gör allt det här för att få läsare så läs inte hennes blogg är ni snälla. ANTII KISSIE KOMIGEN vi kommer att.. du vet henne. Ses nu och nu så ska jag bada med chocklad med min kille för ett sexigare känsla har skrivit om detta i mina gamla inlägg så kolla på dem med innan ni går till en annan skitblogg. Puss puss
 Haha. 
 
Gammal fjortis.
 
Ung fjolla

Kommentarer


Kommentera inlägget här: