creepshow.blogg.se

Jag är en person som kommer skriva om vad som händer varje dag i mitt liv.

KÅT

Kategori: Allmänt

`Jag är så kååt på din lilla glass eller vad du än hade i handen, vart har du köpt den?´... Ja men ja sa det till någon främling ute och hon bara stirra på mig som ett dött djur..... JAAG FICK INTE VETA VART GLASSEN HADE KÖPTS HELLER :( Nejj men idag så var jag med min hund och rasta den medans jag gick upp i skogen och pissa.. Gissa vad min hund gjorde då i den stunden, han öppna sin mun och började dricka upp det och det var då jag som tvinga den såå... Okej jag låter som ett creep nu men det är sant...
Om ni undrar något så skriv bara något i kommentarerna jag har märkt att jag har fått några fina läsare fast blyga vettja ;)
Har inget mer att säga bye !
Föressten hitta en söt hund biöd som skulle passa min blogg :
 
 
 
 
 
Använder du skärmläsare? Klicka här och inaktivera Google Instant.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: